South Sea

South Sea

söndag 14 februari 2016

HEJ!




Hej! Nu har jag lämnat djungeln och har kunnat skicka iväg en 
hel del, av det jag skrivit under veckan, som gått.
Jag har fortfarande problem tydligen med att nå sateliten, som 
skall vidarebefordra ut i rymden och ner igen.
Jag har inga möjligheter ännu att kunna redigera det jag sänder in.
Jag kan inte en gång se hur det ser ut och hoppas allt är ok bortsett 
Ifrån att någon dag kommit i fel ordning men det spelar nog ingen roll?
Resan har så här långt varit fantastisk. Det var otroligt spännande 
att uppleva PNG. Människorna var så otroligt gästvänliga och allt så 
annorlunda .

5 kommentarer:

  1. Det ser så bra ut i din blogg. Så roligt att följa!
    Har tittat på dina bilder och berättelser idag med Lilly o Charlie. Charlie tyckte det var så spännande !
    Efter detta fick jag gå upp på vinden och leta upp spjut och pilbåge som köptes för många år sen i Indonesien!

    SvaraRadera
  2. hej Ulla ,idag har jag sjalv ocksa tittat och jag tycker det ser ok ut. lite fel har och dar men jag kan inte gora nagot at det.Det ar trakigt vatt jag inte kan ha tillgang till ohlssonmailen. Skall ta det med Bengt nar jag kommer hem. For nya utflykter i framtiden!!! kramar Inger

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ang ohlsson mail , loggar du in på www.one.com , webmail ?
      Funkar alltid när vi reser!

      Radera
  3. Underbar bild på dig! Och underbart att få följa med på resan! Stor kram! Terje

    SvaraRadera